REGULAMIN

I. REZERWACJA APARTAMENTU

Rezerwacja następuje po wysłaniu zapytania ze strony www.apartamenthaffnera19.pl lub przesłania  maila na adres: rezerwacja@apartamenthaffnera19.pl
Po przesłaniu zapytania lub maila klient otrzymuje informację zwrotną w postaci potwierdzenia wstępnej rezerwacji, w której zawarte są wszelkie informacje dotyczące ceny, terminu wpłaty zaliczki, itp.
Umowa obejmuje tylko i wyłącznie wynajem obiektu. Koszty dojazdu, wyżywienie oraz organizacja czasu pobytu leżą w gestii klienta. Cena podana w e-mailu potwierdzającym rezerwację jest ceną całkowitą wynajmu uwzględniającą wszystkie opłaty (prąd, woda, pościel, ręczniki, internet WiFi, sprzątanie końcowe). W apartamencie z aneksem kuchennym pozostawienie czystości w kuchni (pozmywane naczynia i garnki) należy do obowiązku gości. W przeciwnym razie zostanie potrącony koszt (w kwocie 50zł) dodatkowego sprzątania z kaucji.
Dokonanie rezerwacji wymaga przelania zaliczki na konto bankowe w wysokości 30% wartości ceny najmu oraz 100% wartości w przypadku rezerwacji dokonywanej na mniej niż tydzień przed przyjazdem.
Wpłata zaliczki nie podlega zwrotowi i jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu oraz oferty cenowej która nie podlega zmianie.
Pozostałą kwotę należy wpłacić przelewem na konto najpóźniej na tydzień przed przyjazdem.

II. PRZYJAZDY GOŚCI

Przyjazdy gości do apartamentów odbywają się w godzinach 14:00 – 20:00.
Istnieje możliwość ustalenia indywidualnej godziny przyjazdu.
Godzina zakwaterowania gościa ustalana jest najpóźniej na dobę przed planowanym przyjazdem drogą telefoniczną lub mailową z inicjatywy klienta.
W momencie przybycia do apartamentu gość zobowiązany jest do okazania ważnego dowodu tożsamości  (dowód osobisty, paszport), podpisania regulaminu oraz wpłaty kaucji zwrotnej w wysokości 50 zł/doba.
Rezydent ma prawo do odmowy wydania kluczy w przypadku, gdy gość:
– nie posiada ważnego dowodu tożsamości;
– znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających;
– zachowuje się w sposób agresywny.

III. WYJAZDY GOŚCI

Wyjazdy gości odbywają się w godzinach 08:00-11:00. Istnieje możliwość indywidualnego ustalenia godziny wyjazdu.
Godzina wyjazdu ustalana jest co najmniej na dobę przed opuszczeniem apartamentu drogą telefoniczną. W przypadku braku kontaktu rezydent odbierze klucze do godz. 11:00.
Nieuzgodnione przedłużenie godziny wyjazdu gościa równoznaczne jest z zapłatą za kolejną dobę.

IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Za rzeczy pozostawione w apartamencie nie odpowiadamy.
We wszystkich apartamentach obowiązuje zakaz przestawiania mebli oraz cisza nocna między godziną 22:00 a 06:00 oraz zakaz palenia. W trakcie ciszy nocnej w apartamentach mogą przebywać tylko osoby wskazane w umowie.
Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania wynajętego obiektu w należytym stanie. Klient zobowiązany jest do zgłoszenia osobie odbierającej klucze o ewentualnych uszkodzeniach wyrządzonych przez siebie podczas pobytu. Równowartość tych szkód i ich usunięcia pokrywa klient.

Nie ponosimy odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z:
-remontami,
-hałas,
-brak dostawy mediów, prądu, wody (awarie).
Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. “O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.